Wednesday 14 May 2014

New In: Fitness clothes




Hi girls,
I recently bought some new clothes for fitness and I thought it was about time, because I have never actually had real fitness clothes before now. This is meant to motivate me to do more sport and get healthy- I just hope it works haha...
You are welcome to give me tips!

Hej piger,
Jeg købte noget nyt tøj til fitness for ikke så lang tid siden og jeg synes også at det var på tide, fordi jeg aldrig har haft rigtig fitness tøj før nu. Det er meningen at det skal motivere mig til at dyrke mere sport og blive sundere- jeg håber det virker haha...
I er velkomne til at give mig tips!

3 comments:

  1. sikke noget lækkert fitnesstøj!

    Kig gerne forbi min blog hvor jeg har en giveaway kørende!
    - http://stinewinth.blogspot.dk/2014/05/a-giveaway-to-die-for.html

    ReplyDelete
  2. Super charmerende blog, tjek gerne min ud hvis det lyster :)

    kys, http://erica-schou.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. I have nike free runs! They're THE most perfect running shoes!

    ReplyDelete