Sunday 11 May 2014

Spring jacket




Hi girls,
A week ago I bought this beauty from Zara. It's a salmon-pink jacket I got for Spring. I love it, but it was so hard to choose between all of the nice jackets from Zara, as I really love their latest collection. This jacket is bolder than what I usually go for, because I usually just buy black jackets. If I were to do a Spring haul, it would basically just be a Zara haul, because I realized that everything I have bought recently is from Zara haha. 
-Btw I don't think I'll do a birthday haul, I think I will show the things separately.

Hej piger,
For en uge siden købe jeg denne skønhed fra Zara. Det er en 'lakse-lyserød' jakke jeg købte til foråret. Jeg elsker den, men det var så svært at vælge mellem alle de fine jakker fra Zara, fordi jeg virkelig elsker deres sidste kollektion. Denne her jakke er anderledes, end den sorte jakke jeg normalt går efter, men jeg glæder mig sådan til at kunne gå mere med den. Hvis jeg lavede et 'Spring haul', ville det ende med bare at være et Zara haul, fordi alt jeg har købt her på det sidste har været derfra haha.
-Forresten, jeg tror ikke jeg laver et fødselsdsagshaul, jeg tror jeg viser tingene hver for sig, i stedet.

No comments:

Post a Comment