Friday 19 September 2014

First day of autumn







 
Notice something different? Yes, I dyed my hair! I got it done last saturday and I'm very happy with it! I was sick the whole weekend, so all I did was watch the whole first season of American Horror Story with my best friend Darryl, which is great by the way, but also quite scary, as the title might indicate haha! Today is the first day of autumn, which you could definetely feel this morning, it was so chilly.
I like this outfit, because it's so comfortable, but these photos weren't taken today, too cold!

//Ser i noget anderledes? Jep, jeg fik mit hår farvet! Jeg fik det gjort sidste lørdag og jeg er rigtig glad for det! Jeg var syg hele weekenden, så alt jeg lavede hele weekenden, var at se den første sæson af American Horror Story med min bedste veninde, hvilket forresten er en rigtig god serie, men også ret uhyggelig, som titlen måske indikerer haha! I dag var den første dag af efteråret, hvilket man godt kunne mærke.
Jeg kan godt lide det her outfit, fordi det er så behageligt, men de blev ikke taget i dag, alt for koldt!

3 comments:

  1. cool outfit :) its really freezing now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Where I am, it's really cold in the morning, but really hot in the afternoon- so difficult to dress! :-)

      Delete
  2. Sweet style girl! Would love if you could check out and follow my blog! xxxx

    www.lucierose1.blogspot.com

    xxx

    ReplyDelete