Wednesday 24 September 2014

Room details









It'll be a little while until, I'm doing a room tour, because I'm not quite ready yet. Instead I thought I would do a post on some room details, to give you guys an idea. I hope you, will maybe feel a bit inspired! 
This week so far has been very relaxed; a lot of my teachers went on a trip, so I haven't been having many lessons. Today I was free at 11:30! Tomorrow I'm sadly, probably back on the usual schedule. 

// Jeg kommer ikke til at lave en room tour helt endu, fordi jeg ikke føler mig helt klar- der skal stadig ske nogle ændringer. I stedet, tænkte jeg at jeg ville fokusere på detaljerne, til at starte med. Jeg håber at i måske vil blive lidt inspirerede.
Min uge har indtil videre været meget afslappet; mange af mine lærere var på tur, so jeg har ikke haft særlig mange timer. I dag fik jeg fri kl, 11:30! I morgen er jeg desværre nok tilbage i min normale skole routine.

3 comments:

  1. Sikke nogle fine detaljer billeder :-)

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig flot ud!
    Der er en give-away igang på min blog, deltag gerne: http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Virkelig fine ting! Elsker de stilede og klassiske ting :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    ReplyDelete