Thursday 10 April 2014

Holiday




Top- Unknown// Shirt- Gina Tricot// Jeans-Dr.denim// Necklace- Gina Tricot// Shoes-Nike
 Hi girls,
Just a casual outfit, since I haven't posted an outfit in a while.
Today was the last day of school, so I am finally free! Well, for two weeks anyway. 
I'm excited to go to Denmark, because we're renting a summer house this time, which we usually don't. In Denmark there are lots of more interesting shops and other brands to choose from, so I'm relieved to get a break from Luxembourg.
In Luxembourg it's hard to find good dry shampoos and other hair products, so I'll definetely be stocking up on that.

Hej piger
Bare et afslappet outfit, siden jeg ikke har vist jer et, i et stykke tid.
I dag var sidste skoledag, så jeg er endelig fri haha!
Jeg glæder mig til at tage til Danmark, fordi vi lejer et sommerhus denne gang, hvilket vi ikke altid gør. I Danmark er butikkerne mere varierede og der er mere at vælge fra, så det glæder jeg mig også til.
I Luxembourg er det svært at finde gode 'dry shampoos' og andre hår produkter, så jeg tror jeg vil købe nogle med hjem.

2 comments:

  1. Love the blog! Keep up the amazing work! x
    do you want to follow each other's blogs on GFC? If so leave a comment on my blog. Thanks :)

    www.fashionsmama.blogspot.co.uk

    ReplyDelete