Tuesday 22 April 2014

Warm spring outfit

This was one of the outfits I wore while I was in Denmark. I like it because even though the clothes are warm, it still looks summery, as the jumper is floral and the trousers are white. I never really liked white jeans, but recently I changed my mind and got these from zara. It was nice being in Denmark, although the house sadly didn't have wifi. Luckily, I survived!

Det her var en af de outfits jeg havde på mens jeg var i Danmark. Jeg kan godt lide det, fordi selvom det er varmt tøj, ser det stadig sommerligt ud, med min blomstrede trøje og de hvide bukser. Jeg kunne aldrig rigtig lide hvide bukser, men for ikke så lang tid siden ændrede jeg mening og købte dem her fra zara. Det var hyggeligt at være i Danmark, selvom huset sørgeligt nok ikke havde wifi. Heldigvis overlevede jeg! ;)





No comments:

Post a Comment