Sunday 27 April 2014

New Necklace(s)

A few days ago I bought a necklace from zara I had been looking at for ages. I was kind of like two necklaces in one, one necklace hanging from the other, and I thought it was a bit too much. I bought it and then I kind of separated the two bits of the necklace and made two necklaces. 

For et par dage siden købte jeg en halskæde jeg havde kigget på i et stykke tid. Den var lidt som to halskæder i en og jeg syntes at det var lidt for meget. Jeg købte den, tog de to dele fra hinanden og lavede to nye halskæder.

Før så den sådan ud:
Before it looked like this:


This was top part of the necklace.
Dette var den øverste del.

And this was the bottom part, which I attached to a silver chain.
Og det her var den nederste del, hvilket jeg tilsatte en sølv kæde.
I'm really happy with the result of my little "DIY" and now I have two statement necklaces I can use for any occasion.

Jeg er rigtig glad for resultatet af min lille "DIY" og nu har jeg to statement halskæder jeg kan bruge til enhver lejlighed.

2 comments: