Wednesday 9 April 2014

March favourites

I




Hi girls,
I know that this post is way overdue, but I thought I would do it anyway since I have been absent from the blog for too long. The weather here has been quite perfect a lot of the days, apart from a few gloomy days in between. About a week ago it was my birthday, but I won't do a birthday 'haul' just yet, as I'm going to Denmark in the holiday and I'm going to get some presents there as well. My holiday starts tomorrow and lasts for two weeks, so I'll do the post after the holidays. Do you guys also want me to do a 'Spring haul'?
1) Blue essie nailpolish in 'cocktail bling
2) Rimmel lipstick Moisture renew in 'nude delight
3) Allegiant (divergent #3)
4) 14,000 things to be happy about.

Hej piger,
Jeg ved godt at dette indlæg er rimelig sent på den, men jeg tænkte jeg ville lave det alligevel, fordi jeg har været fraværende i fra bloggen i lidt tid. Vejret her har været ret dejligt, bortset fra et par grå dage ind i mellem. Ca. for en uge siden var det min fødselsdag, men jeg vil ikke lave et 'Fødselsdags haul' helt endu, fordi jeg tager til Danmark her i ferien og nogle gaver får jeg først der. Min ferie begynder i morgen og varer i to uger, så jeg laver indlægget efter ferien. Vil i også gerne have at jeg laver et 'Spring haul'?
1) Blå essie neglelak i farven 'cocktail bling'
2) Rimmel læbestift Moisture renew i 'nude delight'
3) Allegiant (divergent #3)
4) 14,000 things to be happy about.

1 comment:

  1. I love the Nail Polish

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete