Wednesday 9 July 2014

My new room



This is my new room!
I just want to say that this is not how it's going to look in the end, because a lot more shelves are going to go in at the back as well as some more furniture, and I might change where the furniture is standing.
I am also getting a new bed! Haha, I just realized as I was writing this, that, that is like everything. This room used to be the end of the garage(it was a loong garage), and well it was finished a bit less than two weeks ago. I almost just moved in, so that is why I am showing you this!

Det her er mit nye værelse!
Jeg vil også lige sige at det her er ikke hvordan det kommer til at se ud, fordi der bliver bygget en del mere på reolen bagerst i værelset, der kommer flere møbler og jeg ændrer nok også på hvor alting står.
Jeg får også en anden seng! Jeg opdagede lige da jeg skrev det her, at jeg har tænkt mig at ændre næsten alting haha. Værelset plejede at være bunden af garagen(det var en laang garage), og det blev færdigt ca. 2 uger siden. Jeg er så næsten lige flyttet ind!

No comments:

Post a Comment