Friday 25 July 2014

The dream shoes



Shoe-Zara (from 40€ to 20€)

Ok, so a little while ago, I was checking out the sale at Zara, and I finally found this beautiful pair of shoes! I basically looked for them for months(they were out of stock on the website), so you can imagine how stoked I was to find them! I love how classic and simple they are, the height of heel is perfect; not too high, not too short and it's a Block heel, so not hard to walk in. Yup, this is my ideal pair of heels(I just realized, that rhymes;) ). To top it all of, they were half price!

For et stykke tid siden var jeg i Zara og kigge på udsalg, da jeg endelig fandt det her smukke par sko! Jeg havde ledt efter dem i flere måneder(der var udsolgt på hjemmesiden), så I kan nok forestille jer at jeg var glad for at finde dem! Jeg elsker hvor klassisk og simpel den er, højden af hælen er perfekt; ikke for høj eller lav og det er en tyk hæl så de er ikke svære at gå i. Jep, de er de perfekte hæle i mit hovede. For at gøre det endu bedre, var de til halv pris!

1 comment:

  1. Super fin blog du har dig!
    Jeg har endelig fået taget mig sammen til at starte en ny blog på bloggers delight, da jeg havde en blog hos blogspot før. så ville blive så glad, hvis du ville kigge forbi. http://annesophie.bloggersdelight.dk/
    Og hvis det lyster, ville jeg blive endnu mere glad, hvis du ville følge med på min bloglovin her https://www.bloglovin.com/annesophielynge
    knus fie

    ReplyDelete