Monday 21 July 2014

Summer


Hey guys I thought I would share some pictures from South France, now that I've finally figured out how to blog from here! It is so beautiful and colourful, especially when you get really close to Italy. It is so warm here, it's just weird to think that I'll also be here for the next 4 weeks! I have discovered a lovely shop called Bershka and it might be one of ny new favourite places! Would you like to see a haul sometime?

//Hej piger, jeg tænkte jeg ville dele nogle billeder her fra Syd Frankrig, nu hvor jeg jeg endelig har regnet ud hvordan jeg skal blogge herfra. Her er så smukt og farverigt især jo tættere du kommer på Italien! Der er så dejligt varmt, det er bare mærkeligt at tænke på at jeg skal være her i hele 4 uger. Jeg har opdaget en fantastisk butik der hedder 'Bershka' og jeg tror det må være en af mine nye yndlings! Vil i se et haul på et tidspunkt?





2 comments:

  1. Det lyder som en utroligt spændende oplevelse! Jeg følger dig forresten nu, din blog er virkelig god! :)

    Kig gerne forbi
    bycamillalm.blogspot.com

    ReplyDelete