Monday 7 July 2014

One Direction koncert


A few days ago, I went to a One Direction koncert. In theory I might not have gotten the best tickets, as I wasn't very close to the stage and also as they were bought quite late, but I loved being able to look over the whole arena! It was an amazing experience and also a bit overwhelming to see so many people in one place. It was so beautiful when they asked everyone to put on the flash on their mobiles, so the stadium was filled with lights. I couldn't take a picture to give the sight justice! 5SOS was the warm-up band and they were so good as well! I like how One Direction also interacts with the crowd quite a bit and makes the koncert fun in that way too.

For et par dage siden var jeg til en One Direction koncert. I princippet fik jeg måske ikke de mest fantastiske pladser, fordi jeg ikke var tæt på scenen, men jeg elskede at kunne kigge ud over hele arenaen! Det var en fantastisk oplevelse og det var også lidt overvældende at se så mange mennesker i et sted. Det var simpelthen så smukt når de bad alle om at sætte deres mobiler på flash, så stadiumet blev fyldt med lys. Jeg kunne ikke tage et billede der vidste godt nok hvor flot det var! 5SOS var opvarmnings bandet og de var også rigtig gode. Jeg kan godt lide hvordan One Direction også "snakker med publikum" og viser deres personligheder og også gør koncerten sjov på den måde!







1 comment: