Sunday 30 March 2014

Naked 2 palette

Hi girls,
Okay I'm so excited about this... I finally got the Naked 2 palette(as you could probably guess by the title)! I think I've wanted this for, like 2 years now. I have already tried it out and I can't wait to use it some more. The colours are so pretty and I like that there are also a few matte colours. I know that this isn't the newest Naked palette, but this is definetely my favourite of all three!

Hej piger,
Jeg var virkelig spændt over det her køb; jeg har endelig købt Naked 2 paletten (som man nok kunne gætte ved titlen)! Jeg har allerede prøvet den og jeg kan ikke vente til at bruge den noget mere. Farverne er så fine og jeg kan godt lide at der er også er nogle matte farver. Jeg ved godt at det ikke er den nyeste Naked palette, men den her er min yndlings af alle tre!




3 comments:

  1. Super lækre farver - Har hørt meget godt om dem , men desværre aldrig prøver det

    // Liselotte

    ReplyDelete
  2. the Naked 2 palette is definitely the best out of all three xx

    http://simplybeautythings.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. yeeei for finally getting the palette:) i haven't tried any of them... but heard so many good things about those palettes. hope you're super happy with yours:)

    lots of love xx

    ReplyDelete