Wednesday 19 March 2014

Wishlist collage



// 1-Real Techniques brushes// 2-H&M sko // 3-Fuji instax mini 8 polaroid camera // 4-Lauren Conrad Beauty book // 5-Casio watches(can't decide if I want silver or gold, help? // 6- Naked 2 palette // 7- Samerarmbånd // 8- Topshop arcade cut out chunky boots // 9- Naked 3 palette //

Hi girls,
I am currently lying at home sick, so I thought I'd fix you a little 'Birthday wishlist collage'. As you might have guessed it is actually my birthday soon, and I also made it just to give you some inspiration. Please don't criticize my bad 'collage making skills', it's my first collage so I haven't got the hang of it yet haha.

Hej piger,
Lige nu ligger jeg hjemme og er lidt syg, så jeg tænkte jeg ville lave en ønskeliste collage. Jeg har nemlig snart fødselsdag og jeg lavede den også for at give jer noget inspiration. Haha please lad være med at kritisere hvor dårlig jeg er til at lave collager, det er min første gang så jeg har ikke helt styr på det endu.

4 comments:

  1. Amazing wishlist I really want to try the naked palettes too! xx

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
  2. lækker collage!

    Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en lækker giveaway i gang:
    - http://stinewinth.blogspot.dk/2014/03/its-time-for-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Perfect, I so need Lauren Conrad's book and a Polaroid Camera!

    www.kindoflovely.com

    ReplyDelete