Thursday 6 March 2014

What's in my bag?




Hi girls,
I thought it could be fun to show you what is in my bag as the title implies haha. Obviously, I don't take all of this to school everyday as that would take up quite a lot of space.
1) This is a bag from River Island and it has been very well loved ever since I got it.
2) My purse is from Gina Tricot as you saw in a post not long ago, so it's very new. It's quite simple, but I really, really like it.
3) This is my iPad, which I got for my birthday (what, is that really almost a year ago!?). I don't know, what I'd do without it, I'm obviously addicted...
4) This is my kindle and the cover is from accessorize/monsoon. It's really practical for people like me, who like to read, because you can have several books in one place. I have around 30 books on mine, so if I have my kindle with me I can just choose from 30 books!
5) A toilet bag from Primark, with some of my makeup.
6) I don't know where the glasses case, that looks like denim was bought, I just found it in my house somewhere and really liked it haha. The sunglasses are vintage and I don't know where they are from.
7) Just a simple chapstick, I don't go anywhere without one.
8) This is a handcreme from the bodyshop, in the scent 'Wild rose' (I think).

Hej piger ,
Jeg tænkte at det kunne være sjovt at vise jer, hvad der er i min taske , som titlen jo antyder haha. Selvfølgelig, tager jeg ikke alting i skole hver dag , fordi det ville tage op en hel masse plads.
1) Det her er en taske fra River Island , og den har været meget elsket , i al den tid jeg har haft den.
2) Min pung er fra Gina Tricot, som i så i et opslag for ikke så lang tid siden så den er meget ny. Den er simpel, men jeg elsker den.
3) Det her er min iPad, som jeg fik til min fødselsdag ( what, er det virkelig næsten et år siden!?) . Jeg ved ikke , hvad jeg ville gøre uden den haha...
4) Dette er min Kindle , og coveret er fra accessorize / monsoon . Det er virkelig praktisk for personer der som mig, kan lide at læse, fordi du kan have flere bøger på ét sted. Jeg har omkring 30 bøger på min, så hvis jeg har min Kindle med mig, kan jeg bare vælge ud fra 30 bøger!
5 ) En toilet taske fra Primark , med noget af min makeup .
6) Jeg ved ikke, hvor brille beholderen , der ligner denim blev købt , jeg fandt det bare i mit hus og kunne lide det haha. Solbrillerne er vintage , og jeg ved ikke, hvor de kommer fra.
7) Bare en simpel læbepomad, jeg går aldrig nogen steder uden en.
8) Håndcreme fra The Bodyshop , i duften 'Wild rose' (tror jeg).

No comments:

Post a Comment