Monday 24 March 2014

Spring Essie nailpolishes



From left to right
1) Mint candy apple  2) Cocktail bling  3) Spaghetti strap  4) Mademoiselle
Hi girls,
I thought I would show my Essie nail polishes, which all happen to be pastel and are therefore perfect for spring! My favourite is mint candy apple, but I think for now I'll be getting more wear out of cocktail bling and spaghetti strap, as they are more neutral colours and I haven't quite got into my spring spirit yet clothes-wise. When I start wearing more white than black, I'll definetely start wearing my mint candy apple nail polish. I'm going to buy something I think is a bit exciting soon, so stay tuned for that! Also, only one and a half week until my birthday :o

Hej piger,
Jeg tænkte jeg ville vise jer mine Essie neglelakker. De er alle pastel og derfor perfekt til foråret! Min yndlings er mint candy apple, men jeg tror at indtil vejret bliver bedre, så bruger jeg nok cocktail bling og spaghetti strap mere, fordi de er mere neutrale og jeg har ikke helt trukket alt mit 'forårs tøj' frem endu. Når jeg begynder at gå mere med hvid end sort, vil jeg helt sikkert begynde at gå med min mint candy apple neglelak. Jeg køber snart noget som jeg synes er lidt spændende... Kun halvanden uge til min fødselsdag :o

No comments:

Post a Comment